Facturen worden maandelijks verstrekt. Bij de huur van een kantoorruimte brengen wij op de eerste factuur een maand als borg in rekening. Bij de flexplekken brengen wij geen borg in rekening. De borg wordt binnen 10 dagen na afloop van het contract teruggestort.
De borg wordt dus enkel en uitsluitend op je eerste factuur in rekening gebracht.
Binnen jouw persoonlijk account op de website – inloggen kan rechtsboven – kun je zowel jouw facturen als contract inzien.
Indien je geen einddatum hebt opgegeven word je huurovereenkomst automatisch verlengd met eenzelfde periode als de periode die je bij het aangaan gekozen hebt, totdat jij deze opzegt. Indien je een einddatum hebt opgegeven loopt de huurovereenkomst per die einddatum af.
Heb jij vooraf een einddatum opgegeven en wil je deze verlengen? Maak dan zelf binnen 5 minuten online een nieuw contract aan, of neem contact op met de community manager. Deze zal samen met jou kijken naar de mogelijkheden.
Door ontwikkelingen binnen het bedrijf kunnen jouw behoeften aan workspace veranderen. Als flexibele aanbieder staat onze community manager altijd voor jou klaar om samen naar een geschikte oplossing te kijken.
De eerste betaling dient via de website gedaan te worden, via IDEAL of een Creditcard betaling. Heb je niet direct opgezegd? Dan verlengen wij de huur automatisch met eenzelfde periode en wordt deze ook automatisch geincasseerd.
Wij verzoeken jou ervoor te zorgen dat er voldoende geld op je rekening staat zodat wij de automatische incasso af kunnen schrijven. Indien dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk is, kun je zelf het bedrag aan ons overmaken. Onze bankgegevens staan op de factuur. Vergeet niet het factuurnummer bij de betaling te vermelden.
Je kunt ook inloggen in jouw persoonlijke account op de website en de facturen betalen in het gedeelte Facturen. Heb je hulp nodig? Neem contact op met de community manager, zij helpt je graag.
Huurders van JOIN ME flex office kunnen te allen tijde hun contract opzeggen voor ingang van de nieuwe huurperiode, metninachtneming van de opzegtermijn vermeld in de huurovereenkomst. Op deze manier zit je nooit vast aan langdurige contracten en behoud je je flexibiliteit. Helaas is het niet mogelijk om een huurcontract te annuleren gedurende een afgesloten huurperiode. Dit aangezien je waarschijnlijk gebruik hebt gemaakt van een fijne termijnkorting.
De borg is een eenmalig bedrag dat wij incasseren indien je een kantoorruimte huurt. Dit geldt niet voor de flexplekken. Het is een beveiligingsvereiste voor het geval dat een bedrijf in gebreke blijft in de betaling, of indien er schade is ontstaan. De borg blijft behouden gedurende je huurperiode, maar wordt na beëindiging van je contract binnen 10 dagen terugbetaald.
Jouw contract kun je opzeggen via jouw persoonlijke account op de website. Mocht je dit liever in overleg doen, neem dan contact op met de community manager.
In jouw persoonlijke account op de website kun je al je facturen bekijken zodra je bent ingelogd. Heb je vragen over je factuur? Neem dan contact op met de community manager.
Je kunt al je facturen bekijken en downloaden in "mijn account" op de website.
Je bedrijfsgegevens staan online vermeld in jouw account details. Mocht je deze willen wijzigen, neem dan contact op met de community manager.
Houd er rekening mee dat de bedrijfsnaam en fiscale gegevens onderhevig zijn aan verificatie, wanneer deze gewijzigd worden.
De borg en de eerste maand huur dien je voor de ingangsdatum te betalen. Let op: beide bedragen dienen betaald te zijn voordat je je workspace in gebruik neemt.
Binnen jouw persoonlijke account kun je de betaalstatus van jouw facturen terugvinden. Ook kun je facturen hier downloaden en eventuele betalingen voldoen.
Join Me flex office hanteert een "all-in" bedrag per periode. In het bedrag zitten dus alle kosten zoals water, airconditioning, verwarming, elektriciteit, internet, goede bonenkoffie en thee.
Wil je je huurperiode wijzigen, of er toch ook graag een locker of parkeerplaatsbij huren? Neem dan contact op met de community manager.
Tussen 6:00-22:00 uur hebben huurders dagelijks toegang tot de locaties van Join Me flex office.
We willen jou zo goed mogelijk helpen. Als je binnen deze FAQ-pagina geen antwoord op jouw vraag vindt, kun je een e-mail sturen naar info@joinmeflexoffice.nl. Binnen 1 werkdag zullen wij reageren. Daarnaast zijn wij te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.
Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen door naar de inlogpagina te gaan, deze is hier te vinden https://www.joinmeflexoffice.nl/account/login/ Vervolgens kies je voor "wachtwoord vergeten" en voer je het e-mailadres in dat je gebruikt om in te loggen in jouw account. Klik vervolgens op verzenden.
Als het ingevoerde e-mailadres voorkomt in ons systeem, sturen we jou een e-mail met een koppeling waarmee je het wachtwoord kunt resetten.
De vergaderruimte is per uur te huur. Je kan deze online boeken of je kan even bij de community manager langs lopen zodat degene kan laten zien hoe deze te boeken.
Jazeker, als huurder mag je een bezoeker meenemen naar de vergaderruimte.
Je kunt een parkeerplaats huren bij de locatie, deze kun je tijdens het boeken meeboeken. De kosten worden verrekend naar gelang jouw huurperiode.
JOIN ME flex office is een open omgeving en huurders zijn van harte welkom om gasten mee te nemen. Denk eraan dat je als huurder verantwoordelijk bent voor het gedrag van je bezoeker.
De JOIN ME flex office locaties zijn voorzien van een hoogwaardig toeganscontrolesysteem, waarbij iedere huurder een persoonlijke toegangscode heeft. Er is zichtbaar camerabewaking aanwezig waarvan de beelden worden opgeslagen. Indien nodig is het voor ons te allen tijde zichtbaar wie er wanneer in het pand is geweest.
Daarnaast doen wij er alles aan om onze huurders veilig en gezond te laten werken gedurende de COVID-19 pandemie. Om de gezondheid en het welzijn van onze huurders te waarborgen hebben wij diverse maatregelen genomen.
Dit om de bescherming van onze huurders en hun medewerkers te garanderen.
Ondanks dat wij dol zijn op huisdieren kunnen wij deze helaas niet toestaan op onze locaties. Dit in verband met het bewaken van de hygiëne en het beschermen van huurders met eventuele allergische reacties.
Jazeker. Huurders die een eigen privékantoor huren, kunnen hun eigen printer meebrengen. Als je een draadloze printer installeert, addviseren wij jou om deze op jouw eigen wifi kanaal aan te sluiten zodat anderen niet per ongeluk printen via jouw printer.
Join Me self-office biedt huurders van prive kantoorruimtes de mogelijkheid om jouw kantoor te personaliseren naar eigen wens. Denk hierbij aan het plaatsen van planten of het ophangen van schilderijen. Wijzigingen aan het kantoor, zoals het boren van gaten, behang plakken en verven zijn niet toegestaan.
Een van de voordelen van onze flexibele contracten is dat huurders op elk moment extra workspace kunnen toevoegen of kunnen opzeggen. Indien jouw behoeften wijzigen, informeer dan naar de beschikbaarheid bij de community manager.
Het printen voor dagelijks gebruik is gratis. Indien je grote hoeveelheden wil printen vragen we je contact op te nemen met de community manager.
Aangezien er geen receptie aanwezig is op locatie Haarlem biedt JOIN ME flex office momenteel geen ondersteuning voor het verzenden van post en pakketten. Uiteraard kunnen pakketten gewoon geleverd worden op de locatie. Voor ontvangst dien je dan wel zelf aanwezig te zijn. Wil je post of een pakketje versturen? Bekijk dan welk Post NL punt in de buurt voor jou op de route ligt.
Neem zo snel mogelijk contact op met de community manager. Deze zal direct actie ondernemen.
Zorg er allereerst voor dat je connectie hebt met wifi-netwerk JoinMe_4.
Voer vervolgens in je browser de volgende tekst in: 'download driver brother mfc-l5750dw'. Wanneer je de gevraagde stappen hebt uitgevoerd kun je connectie maken met onze printer, type Brother MFC-15750dw.
In de vergaderruimte ligt een document waarin stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je jouw beeldscherm kan projecteren op de Samsung TV 7 series 65.
Zorg ervoor dat jouw laptop connectie heeft met het juiste wifi-netwerk, namelijk JoinMe_4.
Het Join Me-netwerk met bijbehorend wachtwoord vind je terug in de boekingsbevestiging die je per mail toegestuurd hebt gekregen.
Kantoren, flexplekken, vergaderruimtes en alle algemene ruimtes zijn voorzien van zakelijk internet. Na jouw boeking ontvang je een huurbevestiging waarin de wifi-codes vermeld staan.
Als je internetverbinding het niet meer doet, controleer dan eerst of je computer verbonden is met het juiste wifi-netwerk, zoals jou per mail is toegestuurd. Indien je problemen blijft ervaren, neem dan contact op met de community manager.
De vaste kantoorunits zijn niet voorzien van vaste telefoons. De huurders zijn vrij om zelf een IP-telefoon neer te zetten.
De gezondheid en veiligheid van onze huurders staan bij ons voorop. Wekelijks wordt de locatie grondig schoongemaakt. Buiten de reguliere kantoortijden zullen wij ervoor zorgdragen dat iedereen veilig kan werken in een schone omgeving, wat van extra groot belang is in de huidige tijd. Daarnaast adviseren wij iedereen om meermaals per dag zelf je werkplek te reinigen met de aanwezige desinfecterende middelen op locatie, en onze hygiënemaatregelen te volgen. Deze vind je bij de entree.
De koelkast wordt elke vrijdag na 18.00 uur schoongemaakt en uitgeruimd, zodat deze weer fris, netjes en leeg is voor de week erna. Als je in het weekend iets in de koelkast wilt laten liggen, vergeet dan niet om er een briefje op te plakken met je naam en dat je het product wil bewaren.
Alle etenswaren die na vrijdag 18.00 uur in de koelkast worden achtergelaten en die niet van een notitie zijn voorzien, worden verwijderd.
Als er een probleem is met de keukenapparatuur, haal je de stekker uit het stopcontact, wacht je dertig seconden en steek je de stekker weer in het stopcontact. Wanneer het probleem zich blijft voordoen, kun je contact opnemen met de community manager. Deze zal het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Houd er rekening mee dat je bij het intoetsen van je toegangscode voor je code een * intoetst en vervolgens je code afsluit met een #.
Verder zijn toegangscodes alleen actief wanneer je contract actief is en er geen aanzienlijke huurachterstanden zijn. Mocht dit wel het geval zijn, dan zal je toegangscode worden geblokkeerd.
Mocht je problemen bliijven ondervinden neem dan rechtstreeks contact op met de betreffende community manager. Deze is te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.
Heb je tijdens de boeking ook de toegangsapp geboekt? Dan ontvang je na de boeking een SMS met daarin een link waar je de toegangsapp kunt downloaden. Met deze app kun je de deuren via jouw smartphone openen. Daarnaast heb je te allen tijde toegang door de toegangscode die je van ons ontvangt in te voeren op de keypad.
Indien je alsnog de app wil bijbestellen kun je rechtstreeks contact opnemen met de betreffende community manager. Deze is te bereiken via het telefoonnummer 085-0477535.
Als huurder heb je 7 dagen per week van 06.00 uur tot 24.00 uur toegang tot het kantoor of je fixed desk. Buiten deze tijden zal de toegangscode niet werken. Moet je eenmalig buiten deze tijden op kantoor zijn, neem dan even contact op met de community manager.